Kroz fizičku aktivnost do bolje matematike i spelovanja

Učenje kroz fizičku aktivnost utiče pozitivno na rezultate u spelovanju i matematici, otkrivaju naučnici u Holandiji.

Studija “Časovi jezika i matematike kroz fizičku aktivnost poboljšavaju akademska dostignuća“, istraživala je da li dodavanje fizičke aktivnosti može da pomogne deci da bolje nauče matematiku i spelovanje.

Naučnici u Holandiji radili su sa 499 dečaka i devojčica drugog i trećeg razreda. Deca su podeljena u dve grupe. Jedna je nastavila sa uobičajenim lekcijama, dok je druga učestvovala u “Fit & Vaardig” programu – seriji lekcija u kojima je fizičko vežbanje korišćeno dok se uče matematika i jezik. Nakon dve godine, deca iz grupe programa “Fit & Vaardig” pokazala su bolje rezultate u standardizovanim testovima iz matematike i spelovanja. Zapravo, bili su četiri meseca ispred kontrolne grupe po pređenom gradivu.  Autori studije zaključuju da učenje koje uključuje fizičku aktivnost poboljšava veštine spelovanja i matematike i nudi nov način podučavanja koji obećeava.

Izvor: Američka akademija za pedijatriju

← Nazad